Procés d’Innovació

Una empresa pot augmentar la seva capacitat d’innovació si hi dedica suficients recursos i capacitat directiva a gestionar el procés d’innovació. La innovació és un procés que relaciona àrees de coneixement molt diverses: màrqueting, generació de noves idees i conceptes, disseny, prototipatge, industrialització, R+D, redefinició de nous processos empresarials, etc.

L’estructura operativa de les empreses no tenen que seguir necessàriament l’organització funcional tradicional (producció, màrqueting, finances, etc.) i es pot descompondre en una sèrie de processos empresarials.

Un procés es pot definir com una seqüència lògica de les tasques que afegeixen valor al client i que es realitzen per a aconseguir un resultat concret. Aquestes tasques solen afectar a vàries àrees funcionals.

Processos Estratègics

Vicenç Llobet Sánchez - Innovació - Processos Estratègics

Processos Clau

Vicenç Llobet Sánchez - Innovació - Processos Clau

Processos de Recolzament

Vicenç Llobet Sánchez - Innovació - Processos de Recolzament

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

%d bloggers like this: